مجموعه مقالات من در مجید آنلاین

چهار مقاله مهم من که در سایت مجید آنلاین منتشر شده است را به صورت PDF  برایتان در آورده ام که امیدوارم دانلود کنید و لذت ببرید.با نظرات خود می توانید سمت و سوی مقالات و مطالب را خود شما مشخص نمایید. اگر مشکلی در زمینه دانلود فایل داشتید تنها کافی است ایمیل خود را بگذارید تا برایتان ارسال نمایم.

نام این چهار مقاله به شرح زیر است :

  1. طراحی چشم های قاتل – گرافیک و فتوشاپ
  2. کالیبره کردن مانیتور و آشنایی با آن – گرافیک
  3. آیکون و اشنایی با آن – گرافیک
  4. اتصال دو رایانه به یکدیگر به صورت مستقیم – شبکه

دانلود رایگان مقالات الکترونیکی – متشر شده در سایت مجیدآنلاین

~ توسط حمید رضا در 2009/02/18.

یک پاسخ to “مجموعه مقالات من در مجید آنلاین”

  1. سلام دوست عزیز از دیدن مطالب شما لذت بردم امیدوارم همواره موفق باشید لطفا یه سر هم به من بزنید و اگه مایل بودید من را با عنوان شب طوفانی لینک کنید و به بنده خبر دهید تا من نیز شما رو لینک کنم.

    با تشکر و امید به دوستی بیشتر

پاسخی بگذارید

 
